top of page
  • Writer's pictureEsplai kids

DESCOBREIX QUÈ OPINEN ELS NOSTRES KIDS

Updated: Feb 12

En aquest racó de la web ens agradaria que poguessiu llegir les opinions, el que pensen i el que escriuen els nostres Kids sobre què signifiquen per ells els dissabtes d'esplai i les activitats d'estiu!!



Aquí us deixem alguns dels missatges que ens van arribant, esperem que us agradi!


Aran, 13 anys - GRANS

L'esplai no és només un lloc on passem les tardes de dissabte, l'esplai es un lloc on mentres juguem, aprenem en valors, fem amics i ens ho passem bé. Per a mi l'esplai es com la meva segona casa i també una gran família on estem tots units i fem una gran pinya.


Robert, 10 anys - MITJANS

Hola soy Robert y tengo 10 años ,

Las colonias me han parecido espectaculares, yo no había ido nunca a unas colonias y repetiría seguro, me sentí muy bien con los compañeros y monitores, me reí mucho, y no tuve tiempo ni de aburrirme.Lo que más me gustó fueron los juegos de noche.

Gracias por hacerlo tan especial😘


Marina Hipólito, 13 anys - GRANS

L'Esplai Kids, és un Esplai genial. Pots fer molts amics, unes monitores i monitors genials, simpàtics y molt divertits que jugaran amb tu i unes sortides inolvidables amb el grup súper xules.


Irene Cufí, 7 anys - PETITS

Han estat les meves primeres colònies. M'ha agradat molt fer nous amics i passar-m'ho tan bé! Fins l'estiu vinent!


Carles Garcia, 15 anys - PREMONIS

Per mi la ruta va significar l'esforç que fa un monitor per els seus nens i que ho dona tot per ells i per els seus companys.

L'Esplai per mi es un lloc per fer amics i passar-ho bé pero per sobre de tot és per coneixer a Jesús, allà també aprenem sobre com ser millors persones i en general L'Esplai és una gran familia.


Eric Jaén, 13 anys - GRANS

Els campaments m'han agradat molt , el que més m'ha agradat dels campaments ha sigut las gimcanas , la guerra de pintura i lo que méssssssssssssssss el joc de rol , em va agradar molt. Aquests campaments m'han servit per aïllar- me de casa, i estar tranquil.


Evelyn, 8 anys - PETITS

Las colonias eran muy divertidas, estoy deseando volver. Me encantan las actividades que se hacen y eran muy originales y los monitores un 10.


Sheila, 10 anys - MITJANS

Las colonias han sido muy divertidas y me he divertido mucho haciendo las actividades, me gusta cuando se canta las canciones.


Elisabet Delgado, 16 anys - PREMONIS

Per mi, la ruta dels premonis que hem fet aquest estiu a la Vall de Núria, ha suposat un pas. El fet de que hagi deixat la meva promesa com a premonitora de l'esplai al cim del Puigmal per passar a ser monitora, ha significat compromís, responsabilitat i confiança. Va ser una ruta molt especial junt amb els meus companys, vaig aprendre molt d'ells. El fet de que també els importi ser monitors de l'esplai kids i que tinguin els valors, em sembla molt interessant.

Cada dissabte aprendré més i més dels monitors i monitores que m'han ensenyat durant aquests anys. Els hi donc les gràcies de tot cor!


Martí Guallar, 16 anys - PREMONIS

Per a mi aquesta ruta va ser una oportunitat per a conèixer en profunditat els meus companys i el que significa ser monitor dins d'una gran família com ho és l'esplai.


29 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page